torsdag 7 juni 2012

Gästinlägg by Wilma !


                                           Hej!

Wilma här! ( Gunillas barnbarn) ;)  Jo det var så att farmor skulle bloggat förrut men det funkade inte för det visade sig att datan hade inget viruspogram... Det tar ju lite tid att blogga från mobilen , så då fick jag äran att hoppa in och göra ett litet inlägg ;)) Pratade med henne nyss och hon sa att hon var på gök otta i morses , och att det var super trevligt , och att allt är bra ;) Själv så har det tagit slut på läxor ( ooo jag kan säga att det händer inte allt ofta att man säger  att man inte har några läxor) hihihi;))  Så just nu är det väldigt skönt , och man märker nu vad läxor tar tid , för just nu har man ingenting att göra.. Men kan ju även säga att i morgon åker min familj till lidköping ( andra helgen i rad ) för att bo i husvagn, fast nu sover vi ju på campingen , men kan säga att det är lika mysigt att komma dit ändå , så det är tur att farmor flyttar dit nu så att vi får komma till mysiga lidköping oftare ;)) Ne nu drog tiden iväg , så nu är det dax för mig att träna fotboll i detta härliga väder;) Men här får ni lite bilder jag tog när jag fick låna  farmors systemkamera!




Självaste gästbloggaren;)

Kram!!  / Wilma;)



                                                                                                                     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar